środa, 29 lutego 2012

Prolog / Don't het him go...

            Siedziałam na naszej ławce, Niall chodził w koło, emocje nie pozwalały mu znajdować się w jednym miejscu. W jego zawsze łagodnych, błękitnych oczach widziałam gniew i chyba rozczarowanie, sama nie byłam pewna.
- Ale jak to uważasz, że nie to nie jest dobry pomysł?! - krzyczał.
- Kochanie, po prostu wydaje mi się, że...
- Wydaje mi się, wydaje mi się... Dlaczego Tobie się zawsze coś wydaje? To nasza szansa! Więcej może ich nie być!
- Wiem, że i tak zrobisz po swojemu, ale po prostu wydaje mi się, że gracie z chłopakami trochę za krótko. Fakt, jesteście świetni, ale X Factor? Tak szybko? Trzy miesiące prób to chyba trochę za mało.
- Oj proszę Cię, nie ważne co by się działo, czy gralibyśmy rok czy dwa, ty zawsze znalazłabyś jakie ALE.
- Przestań... Mówię po prostu to co myślę - zrobiło mi się przykro.
- Kompletnie nie wspierasz mnie ani chłopaków w tym co robimy - widziałam, że Nialler coraz bardziej się denerwuje.
- Jak możesz tak mówić? Jestem na każdej waszej próbie, uważam że jesteście niesamowici! Właśnie dlatego nie chcę żebyście poszli tam i spotkali się z jakimikolwiek negatywnymi komentarzami, chcę żeby to przynosiło Wam radość, a nie żebyście robili to pod publikę czy komercję.... - wiedziałam, że już jest za późno na tłumaczenie się ale czułam, że muszę to powiedzieć.
- Wiesz, chyba nie mamy o czym na razie rozmawiać, odezwę się później, na razie! - odszedł obojętnie.
             Zostałam na ławce ukrywając twarz w rękach. Czy ja naprawdę powiedziałam coś co mogło go tak urazić? A może to po prostu delikatny temat. Wiem jak bardzo zależy mu na tym "One Direction", wszystko rozumiem i właśnie dlatego nie chcę żeby on i chłopcy się załamali gdyby coś im się nie udało.... Może powinnam go przeprosić? 
~~~
             
Krótki bo krótki ale obiecany prolog :) Będę starała się dodawać rozdziały co drugi - trzeci dzień! A i teraz pytanie do was... Wolicie żebym pisała z perspektywy Emilly czy normalnym narratorem i wszystko opisywała? :)

kocham Was 
             

23 komentarze:

  1. Świetny, Chyba lepiej z perspektywy Emilly ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, lepiej z perspektywy Emilly

    OdpowiedzUsuń
  3. A chciałam napisać pierwszy komentarz, nie wyszło ;c
    No nic.. zaczyna się ciekawie, pisz jako Emily! ♥
    i zdenerwowany Niall? Tego jeszcze w kinach nie grali! ; )
    Powodzenia babiuuuu :* - kika

    OdpowiedzUsuń
  4. też sądze że lepiej z perspektywy Emilly. świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótki, bo krótki, ale jest dobry! Wolałabym gdybyś pisała 'normalnym narratorem' no, ale to Twój wybór. Czekam na ciąg dalszy. xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak .. zdecydowanie jako Emily ! :) świetny ! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże super , boski ;O . Lepiej jako Emily pisz , świetne czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. no jako Emily ;) zaczyna sie fajnie. trochę krótki ale mysle ze bd dobrze ;d czekam w takim razzie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie. A co do narratora,to zrób jak uważasz. Z perspektywy Emily bardzo mi się podoba,ale to już zależy od Ciebie czy będzie Ci się lepiej pisało :)Mogłabyś mnie informować o nowym rozdziale ? gg: 33162164 lub jeśli Ci wygodniej to na moim blogu look-after-youu.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. oo kurde zaczyna sie swietnie mam nadzije ze dalej tak bedzie ;D
    czekam na jedynke ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na razie mi się podoba i nie mam jakiś zastrzeżeń co do tego.
    A ja bym wolała jak byś pisała normalnym narratorem, opisując to wszystko, ale ostateczna decyzja należy do ciebie ; ).
    Więc czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział, który mam nadzieje, że szybciutko się pojawi : D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prolog świetny :D Pisz z perspektywy Emilly

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny prolog! :D Ja też wolałabym, żebyś pisała z perspektywy Emily ;) No i jestem ciekawa jak to się dalej potoczy :D
    Czekam na 1 rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodobał mi się prolog. :) I zauważyłam, że u Ciebie główna bohaterka też ma na imię Emily. :D Cóż, ja w każdym razie czekam na więcej.
    PS. Pisanie w 1szej osobie jest fajne. Możesz pisać z perspektywy głównej bohaterki. :D

    Pozdrawiam serdecznie!
    [danceinthemoonlight.blog.onet.pl]
    @YourSmileSwag

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się super ;) I uważam, że lepiej, jak będziesz pisała z perspektywy Emily ;)
    Mogłabyś mnie informować o nextach ?;>
    @misiaaakk

    OdpowiedzUsuń
  16. możesz pisać z perspektywy różnych bohaterów.
    no na pewno z perspektywy głównych bohaterów ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczyna się ciekawie ;)

    czy moge prosić o powiadamianie o nowych rodziałach na tt? @MoNicka1D ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. łuuhu . świetnie się zaczyna ;]
    jak chcesz to pisz z perspektywy Emily ;) ♥
    czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. zajebisteee ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zapowiada się ciekawie. czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Emily, krótki ale za to fajny
    czekam na dalsze części

    OdpowiedzUsuń
  22. Biedny Niallerek się zdenerwował! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. No nie powiem,podoba mi się...
    Ale popełniłas błąd,w prologu nie powinno być dialogów,ogólnie prolog jak nie prolog tylko jak pierwszy rozdział ,ale to szczegół . :)
    Pozdrawiam .
    Kasia.xx

    OdpowiedzUsuń